شلف ها درون واقع همان طاقچه های سنگی و گچی هستند کـه در دکوراسیون خانـه های پدربزرگ و مادربرگ خود مـی دیدیم. دکور چوبی در سه کنج ولی بـه مرور آن طاقچه های سنگی بـه مرور از دکوراسیون داخلی خانـه ها حذف شدند و معمارها دیگر رغبتی بـه ساخت طاقچه نشان نمـی دادند. دکور چوبی در سه کنج از همـین رو بود کـه نجارها تصمـیم گرفتند که تا آن طاقچه های سنتی و کلاسیک را با چوب شبیـه سازی کنند که تا هر دوست داشت بتواند آن را درون دکوراسیون منزل خود نصب کند.
شلف ها یـا قفسه های چوبی از چوب ام دی اف ضخیم ساخته مـی شوند ولی معمولا نسبتا وزن کمـی دارند و به راحتی روی دیوار نصب مـیشوند و بعضی مدل های هم کـه پایـه دار هستند و نیـازی بـه نصب روی دیوار ندارند. اغلب هم رنگ بندی متنوعی دارند و با هر مدل دکوراسیونی ست مـیشوند و جنس چوبی آنـها باعث مـیشود که تا دیوارهای گچی و تک رنگی کـه در منازل امروزی مـی بینیم جذاب تر دیده شوند. مـهمترین مزیت شلف ها همـین هست که هم از جنبه تزیینی و دیزاین بـه کمک دکوراسی    ون داخلی مـی آیند و هم اینکه مـی توانند نقش موثری بر صرفه جویی درون فضای منزل داشته باشند. خیلی از افرادی کـه امکان خرید بوفه های تزیینی و فانتزی را ندارند یـا آنقدر فضا ندارند کـه بخواهند بوفه ۲ متری درون اتاق نشیمن خانـه بگذارند ناخواسته بـه سمت شلف های تزیینی کشیده مـی شوند. اگر نتوانستید آن شلفی را کـه مد نظرتان هست را درون فروشگاه های شـهر محل سکونتتان پیدا کنید آن وقت حتما یـا خودتان اره بـه دست شوید یـا بـه سراغ نجار محل بروید و همان اندازه و شکل و رنگی را کـه دوست دارید سفارش بدهید و چند روز بعد تحویل بگیرید.
از کنج یـا گوشـه های اتاق نشیمن یـا اتاق خواب و دیگر بخش های خانـه چندان استفاده مطلوبی نمـی شود و در واقع این فضاها هدر مـی شوند. عو تصاویر چند مدل شلف را درون این بخش قرار داده ایم کـه این بخش بیکار مانده درون دکوراسیون داخلی را نشانـه رفته اند و سعی شده که تا با نصب شلف ها از آنـها بـه بهترین شکل ممکن بهره شود.

   

: دکور چوبی در سه کنج ، دکور چوبی در سه کنج




[شلف های دیواری به منظور کنج و گوشـه دکوراسیون داخلی - ایران چوب دکور چوبی در سه کنج]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 17:57:00 +0000